5 jednoduchých způsobů, jak zvýšit CTR na Facebooku

Server fbadslab.com nedávno zveřejnil 5 tipů, jak dosáhnout vyššího CTR u reklam na Facebooku. Jedná se o velmi jednoduché triky, které by měl znát každý inzerent.

1) Používejte obrázky s detailem na obličej

Obrázky, které na Facebooku doprovázejí reklamní text, často rozhodují o tom, jestli potenciální návštěvník na Vaši reklamu klikne, nebo ji ponechá bez povšimnutí. Zkušenosti prokazují, že lidi zaujme spíše obrázek, kde je zpodobněna usmívající se ženská tvář (evokuje pocit štěstí, jenž se dostaví po zakoupení Vašeho výrobku/využití Vaší služby), než obrázek celého těla.

2) Zaměřte se na barvu obrázku

Jde o jednoduchou rovnici. Čím barevnější, výraznější a kontrastnější obrázek je, tím více pozornosti přitáhne. Oproti tomu obrázky fádnějších barev zůstávají spíše nepovšimnuté.

3) Ujistěte se, že je text Vašeho inzerátu jasný

Přesvědčte se, že text Vašeho inzerátu není víceznačný a že předává návštěvníkovi jen tu informaci, kterou opravdu chcete sdělit. Návštěvník by měl z inzerátu jasně poznat, co bude následovat a co se od něj očekává, až na něj klikne, tzn. jestli bude vyplňovat dotazník, nakupovat zboží, registrovat se atd.

4) Uveďte důvod, proč by měl návštěvník na reklamu kliknout

Při vytváření myslete na to, že potřebujete návštěvníka logicky přesvědčit, že se mu vyplatí na reklamu kliknout. Probíhá na Vašich stránkách nějaká mimořádná akce nebo výprodej? Prodáváte zboží levnější nebo kvalitnější než konkurence? Nabízíte poštovné zdarma? Poskytujete slevy? Nezapomeňte takové informace sdělovat. Lidé Vaše stránky nenavštíví jen pro Vaše krásné modré oči.

5) Používejte akční slova

Používejte slova, která donutí si návštěvníka představit, jak používá Váš výrobek/využívá Vaši službu. Např. Užijte si to! Vyberte si! Taková slova vytvářejí pocit naléhavosti a vyvolávají emocionální reakci.

Původní text najdete na http://www.fbadslab.com/facebook-adverts/facebook-ad-headlines-that-sell/5-ways-to-increase-your-facebook-ad-click-through-rate/.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing