Byli jsme na Branding@Google v Dublinu

Koncem května se v sídle společnosti Google v irském Dublinu konala akce Branding@Google. Šlo o dvoudenní event zaměřený, jak už název napovídá, na branding.

Na takové události jsme nemohli chybět. Program vypadal opravdu zajímavě a sliboval představení nejrůznějších (zkušenostmi ověřených) způsobů, jak úspěšně vytvářet povědomí o značce.

Od profesionálů (většinou z Google) jsme tak všichni mohli pochytit inspiraci v péči o vnímání značky uživatelem. A co nám například kladli na srdce?

Zkušenost uživatele je zásadní. A pokud nebývá dobrá, je potřeba ji změnit. Proč tedy nutit děti k lékařskému vyšetření v obrovském bílém přístroji, kterého se bojí, když z něj vizuálně můžeme udělat pirátskou loď, do níž se budou malí pacienti těšit?

Kreativita je důležitá. Jak nám bylo řečeno: „Make art, not ads!“ Je třeba vytvářet obsah, nikoli reklamu. Zapojit uživatele a nezahlcovat ho přebytkem sdělení. Na YouTube je například momentálně oblíbený inspirativní typ obsahu, příběhy, ale také tak zvaný „help content“ - tedy různé návody a podobně.

K publiku je potřeba přistupovat nikoli jako k mase anonymních uživatelů, ale jako k budoucím zákazníkům. Publikum si zaslouží naši pozornost a čas. Vyplatí se publikum smysluplně segmentovat a přinášet pak každé jeho části relevantní sdělení.

… A bylo toho mnohem víc!

 

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing