„Český“ LinkedIn v roce 2013: Víte, kolik profesionálů můžete oslovit a jak?

LinkedIn už dávno není pouze nástrojem pro personalisty. Stále více se o něj zajímají různé společnosti, které tuto pracovní síť zahrnují do své online marketingové strategie. Na LinkedIn se totiž dá také inzerovat.

V porovnání s konkurenčními sociálními sítěmi generuje LinkedIn více leadů, tedy kontaktů na uživatele (email, telefon, etc.). Proč? Reklamy na LinkedIn jsou detailně cíleny na profesionály (tedy uživatele, kteří si zde založili profil) podle odvětví, pracovní pozice a dokonce podle názvu firmy.

Tisíce profesionálů, kteří nechtějí být na Twitteru nebo Facebooku, jsou zaregistrovány na LinkedIn.

Co jsou LinkedIn Ads?

K vytvoření reklam se využívá nástroj LinkedIn Ads. Můžete připravit obrázkové i textové reklamy, které se posléze objeví na pravé straně stránky. Tyto reklamy mohou být cíleny na základě osobních údajů uvedených v jednotlivých profilech.

Pokud je například vaším produktem účetní software, je velice pravděpodobné, že velká část vaší cílové skupiny se bude pohybovat ve finančním sektoru. Přes rozhraní LinkedIn můžete cílit na toto odvětví a tak zajistit, aby se vaše reklamy zobrazovaly té správné cílové skupině.

Česko v roce 2013

  • v Česku se v roce 2013 vyšplhal počet uživatelů sociální sítě LinkedIn na zhruba 622 000
  • mezi uživateli je více mužů než žen
  • největší zastoupení mají lidé narození v 80. letech
  • v počtu členů LinkedIn podle pracovní pozice jednoznačně vedou absolventi
  • nejpočetnější komunitu tvoří IT odborníci
  • podle statistik pracuje většina českých uživatelů LinkedIn ve velkých společnostech

Pozn.: Jde  o přibližnou hodnotu všech registrací – LinkedIn představuje živý organismus, jehož počet uživatelů a jejich charakteristiky se neustále dynamicky mění.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing