Etarget na Facebooku

Etarget nově zpřístupnil svým inzerentům funkci, která jim umožní cílit své reklamy na české nebo slovenské uživatele (záleží na tom, jestli inzerent využívá služeb Etarget.cz nebo Etarget.sk) i na Facebooku, aniž by si museli na této sociální síti zřizovat účet. Reklamu lze cílit na různé sociální skupiny tak, jak to umožňuje klasické rozhraní Facebooku, tzn. na věk, pohlaví, rodinný stav, nejvyšší dosažené vzdělání. Tuto reklamu lze cílit i na zájmy, které definujete klíčovými slovy.

Jako každá správná zvědavá zvířátka jsme si tuto službu vyzkoušeli, máme z ní ovšem trochu rozporuplné pocity. Jako největší plus lze shledávat ve skutečnosti, že Etarget na Facebooku utrácí do haléře/centu přesně tolik, kolik si nastavíte. Ani výsledky nejsou úplně špatné, finální počet zobrazení za den značně přesáhl naše očekávání, bohužel hodnota CTR nedosahovala takových hodnot, na jaké jsme z facebookových kampaní zvyklí. Největší problém ovšem spočívá ve statistikách. K dispozici máte pouze klasické statistiky Etargetu, takže sociální metriky, které v rozhraní Facebooku normálně v reportech vidíte, vám zůstanu utajeny.

Pro více informací klikněte zde: http://blog.etarget.cz/novinky/diky-etargetu-na-facebook-com.html

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing