EXPLIDO ONLINE MARKETING DAY & NIGHT, otvírání nové budovy EXPLIDO a setkání členů YAMONDO

Ve dnech 24 a 25. 7. 2013 se výprava B2B GROUP ve složení Tomáš Potěšil, Ladislav Suško, Tomáš Hanáček a Daniel Zaiček zúčastnila velmi milé akce. Společnost EXPLIDO, zakládající člen YAMONDO, otvírala novou budovu, kde bude sídlit jejích 150 zaměstnanců. Zároveň se konala každoroční konference.

Online marketing day

Denní event začal ve 14.30 a konal se v prostorách Stadthalle Gersthofen.

Nejprve vystoupili Matthias Riedle a Oliver Jüttner, zakladatelé agentury EXPLIDO. Shrnuli historii firmy a v krátkém videu ukázali, jak probíhalo stěhování do nových prostor.

Jako první z pozvaných se představil Daniel Meyer, ředitel market insights z Google Německo. Téma přednášky bylo DIGITÁLNÍ KONZUMENT. Život mezi obrazovkami. Věnoval se hlavně porovnávacím statistikám mezi desktopem, tabletem a smartphonem.

Druhým pozvaným hostem byl Johnny Zhu, CEO z Charmclick, agentury z Číny. Johnnyho přednáška ONLINE MARKETING V ČÍNĚ byla pro evropského posluchače mimořádně zajímavá. Z hlediska inzertních možností, restrikcí (v Číně například nenajdete Facebook ani YouTube, ale samozřejmě lokální verze, a to s podobnými čísly jako má Google a Facebook po celém světě) a počtu uživatelů. Pro zajímavost, online populace v Číně čítá 564 milionů uživatelů.

Johnny Zhu představil hlavně systém BAIDU, což je čínský ekvivalent GOOGLE. Prezentoval jeho možnosti využití PPC reklamy.

Po krátké přestávce vystoupil ještě Hubertus Maske, Brand strategist, s tématem FROM BRAND TO CONVERSION. Hovořil o významu "brandu", tedy značky. Velmi zajímavá byla přednáška Olivera Geisselharta, německého trenéra paměti č. 1. Téma prezentace znělo: HEAD OR NOTE?

Noční networking

Po skončení denní časti ve Stadthalle se všichni přesunuli před novou budovu agentury EXPLIDO. Tu všichni účastníci společně slavnostně otevřeli.

Po prohlídce nových prostor si všichni mohli pochutnat na kulinářských specialitách. Připravené byly různé nápoje, mimo jiné i míchané. Pro milovníky kávy tu byl vozík s vynikajícími kávami a v další místnosti mohly mlsné jazyky najít fontánu plnou čokolády.

Uvolněnou a přátelskou atmosféru doplnila živá hudba, která se linula z terasy.

V průběhu celé noci jsme měli možnost se seznamovat se zaměstnanci EXPLIDO, ale i s ostatními členy YAMONDO ze Švédska, Francie, Nizozemska, Polska, Itálie, Číny či Saúdské Arábie.

Celý event se nesl v příjemném a zábavném duchu. Pro B2B GROUP bylo zásadní upřímné přijetí do nového týmu profesionálů z celého světa.

Těšíme se na vzájemnou spolupráci s tímto týmem a skvělé výsledky, kterých společně dosáhneme.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing