Google Agency Day 2011


Den Partnerských agentur se tentokrát konal ve čtvrtek 10. 3. 2011 v hotelu MOODs v Klimentské ulici v Praze 1. Akce se zúčastnilo odhadem 40 zástupců SEM a mediálních partnerských agentur. Už začátek v 16 hodin vypadal slibně, každý příchozí dostal do ruky sklenku šampaňského s čerstvou jahodou a přednáška mohla začít. Na programu dvouhodinového bloku, po němž následovala neformální část - občerstvení a degustace vína – byly čtyři hlavní body.

Nejprve nás Ivana Giardi přivítala a stručně představila nejvýznamnější novinky roku 2010. Tou úplně nejdůležitější novinkou, kterou jsme si prohlédli na plátně, byl Ben, Ivančin 9 měsíční synek, oblečený do stylové Google čepičky a Google trička. Sklidil smích všech přítomných a pak se už začalo vážně. Ivana shrnula nové funkce pro uživatele, jako jsou např. dynamické vyhledávání Google Instant, Authorized Reseller Program, remarketing nebo online nástroj Consumer Commerce Barometer. Dále krátce nastínila, co nového nás čeká v roce 2011. Z nejdůležitějších novinek je to možnost poskytnutí dat a benchmarků z konkrétních segmentů a odvětví na základě statistik, které má Google k dispozici. Dále jsou to školení a nové funkce a nástroje včetně Beta. V současné době Google testuje Search Funnels, Content Display Campaign Optimizer, Remarketing Similar Users, rozšíření inzerátů o lokaci v mobilních zařízeních atd.

Poté nás Martina Laresová seznámila s novým programem Google Point, který Google zavádí zejména pro agentury obsluhující malé a střední podniky a který již s úspěchem funguje např. v Polsku.

V dalším bodě nás Michal Zachar seznámil s  výsledky marketingové kampaně pro vyhledávač Google Chrome, které si v nedávné době v médiích opravdu nešlo nevšimnout. V závěru zodpověděl i řadu dotazů z řad přítomných.

Dalším bodem, jímž nás provedl Petr Sadílek, bylo shrnutí studie Země internetová. Tu si nechal Google vypracovat agenturou Boston Consulting Group a její výsledky byly oficiálně zveřejněny v minulém týdnu. Google chtěl vědět, jak se u nás daří internetu obecně a jak ovlivňuje podnikatelské prostředí. Studie se tedy zaměřovala pouze na ČR a výsledky jsou ke stažení v češtině na samostatném webu zemeinternetova.cz.

Kromě toho jsme se také seznámili se současnou strukturou českého Googlu, včetně obsazení pozic a představení dotyčných, kteří byli přítomni téměř v plném počtu.

A pak už následoval raut a ochutnávka italských vín, která nám představil přítomný sommeliér. A protože v hotelu MOODs bylo opravdu příjemně, akce se protáhla až do pozdních nočních či spíše ranních hodin. K posledním diskutujícím i ochutnávajícím vytrvalcům patřil i náš vytrvalý šéf Tomáš. :-)

A zde jsou pro zájemce fotky z formální i neformální části letošního Dne partnerských agentur.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing