Google Moje Firma: Spravujte svůj profil z jednoho místa

Všestranná a zjednodušená komunikace s uživateli

Moje firma se profiluje jako služba, která doplňuje placenou inzerci a firemní webové stránky. Díky ní může být vaše firma přítomna nejen ve vyhledávání Google, ale i na Google+ či Mapách. Jako svou velkou výhodu služba prezentuje fakt, že založit a spravovat svůj profil můžete z jednoho místa. Informace o vašem profilu budou přístupné na dashboardu, ke kterému budete moci přistupovat nejen klasicky přes desktop počítač, ale i přes mobilní verzi webu, případně přes iOS nebo Android aplikace, které si stáhnete zdarma v příslušném app store.

Už jsme zmínili, kde všude bude vaše firma vidět. Je třeba dodat, že kromě názvu uživatelé uvidí adresu vaší provozovny, kontaktní údaje, otevírací dobu, recenze a případně poslední příspěvek na Google+. Informace budou viditelné napříč zařízeními, takže nejen přes stolní počítače, ale i mobilní zařízení. 

Jak začít?

Velmi jednoduše: klikněte na google.cz/mojefirma nebo google.sk/mojafirma a vyplňte přihlašovací údaje. Pak vás systém přesměruje do rozhraní Map Google, kde si ověříte, zda již existuje záznam o vaší firmě na Mapách Google. Pokud jste ho v minulosti měli, přihlásíte se jako vlastník záznamu a necháte si ho verifikovat. To je možné přes telefon nebo poštou. Na začátku je také důležité zvolit, jaký typ firmy jste: obchod, služba nebo značka. Pokud si nedokážete vybrat, systém vám napoví. 

Ovládání rozhraní

Na správcovském rozhraní je důležité, že kdykoliv můžete přepínat mezi jednotlivými službami Google. Pokud jste agentura a spravujete více profilů, můžete přepínat i mezi nimi. Systém vám napoví, které části profilu Moje firma máte vyplnit.

Kromě základních údajů o firmě můžete do profilu doplnit i fotografie nebo tzv. Business view, což je 3D vizualizace vaší provozovny. Na jednotlivých záložkách v profilu dále najdete statistiky a recenze. Kromě toho máte možnost propojit si profil s Google Analytics nebo se službou Adwords Express. Po propojení tak uvidíte některé statistiky i z těchto systémů. Samozřejmě je dostupná i možnost zrušit profil, například pokud vaše firma zanikne.

Hodnocení od uživatelů

Samostatná karta vám ukáže přehled všech recenzí, které jste získali. Můžete na ně reagovat, odpovědět. Nesmíte je však odstraňovat. Jsou k nim dostupné statistiky jako např. hodnocení (počet hvězdiček). Pokročilé statistiky vám ukáží třeba počty zobrazení stránky, fotografií, příspěvků na Google+ či interakci u příspěvků.

Přistupujte do Mojí firmy odkudkoliv

Agentury určitě přivítají možnost přidat další správce firemního profilu. Díky přístupnosti je možné nejen ovládat, ale i založit celý profil v Mojí firmě z mobilního zařízení. Na závěr je třeba připomenout, že pokud jste již dříve měli profil na Google+, vaše stránka byla již zřejmě automaticky převedena na službu Moje firma. Další návody a zdroje informací najdete na support.google.com/business.

Služba Moje firma prostřednictvím pár kliků rozšíří vaši online působnost. Vyzkoušíte ji?

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing