Hyperlokální funkce inzerátu umožňuje zobrazení vzdálenosti

Představte si, že jste v cizím městě, a vůbec netušíte, kde se nachází nejbližší hotel, kde byste se mohli ubytovat. Pokud máte chytrý telefon, jste spaseni. Google před několika měsíci odstartoval novou funkci pro mobilní inzeráty, která umožňuje zobrazení poboček podniků kolem vaší pozice. Navíc je Google tak chytrý, že vám prozradí vzdálenost a navíc vám nabídne i mapku, podle které snadno trefíte. Jediné, co potřebuje je chytrý mobil s plnohodnotným webovým prohlížečem. Samozřejmě musíte Googlu prozradit svojí pozici, aby vás správně lokalizoval.

 

(obrázky přejaté a upravené z googlemobileads.blogspot.com)

Pokud vlastníte business, jako je hotel, restaurace, autoservis, nebo další, které mohou těžit z toho, že jsou zrovna po ruce, když je člověk potřebuje, určitě vás napadlo: „ Proč ještě něco takového nemám?“. Pokud si chcete takové inzeráty zařídit, není nic jednoduššího než si založit účet v Google AdWords, označit svojí pobočku/y na Google Places, propojit umístění z Google Places s AdWords a vytvořit mobilní inzeráty které se pak budou zobrazovat automaticky s hyperlokálním rozšířením (tj. se vzdáleností od stávající pozice a mapkou).

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing