LinkedIn představuje novou možnost zvýraznění vašich individuálních značek: Showcase stránky

Největší profesně orientovaná síť na světě zveřejnila novou funkci pro zlepšení firemních stránek, které jsou důležitou součástí této sítě. Více než tři miliony firem mají svůj profil na stránkách LinkedIn, prostřednictvím kterých propagují svůj byznys, podporují obsah a budují vztahy. Firmy sdílejí relevantní informace a publikují obsah, který slouží k bližšímu představení činnosti firmy, produktů a dokonce i volných pracovních pozic.

Showcase stránky jsou novou možností rozšíření firemních stránek. Vytvořením specializovaných stránek pro své prominentnější značky či produkty tak můžete poskytnout detailní informace. Díky Showcase stránkám můžete jako firma segmentovat svůj obsah pro různá publika, která se zajímají o různé aspekty vašeho podnikání.

Je to nový způsob, jak přímo zapojit správné lidi ve správném kontextu.

 

 

<

Sledování nových Showcase stránek

Členové LinkedIn mohou sledovat Showcase stránky stejně jako firemní stránky. Aktualizace ze Showcase stránky se vám budou zobrazovat ve feedu, tedy na hlavní stránce s informacemi, anebo si je můžete prohlédnout při návštěvě samotných Showcase stránek. Kromě toho můžete využít možnosti placené reklamy a rozšířit tak okruh zásahu o širší publikum.

Vytvoření nové Showcase stránky

Showcase stránky můžete vytvořit pomocí administrace stránek společnosti (Company page), kde můžete přidat další administrátory, kteří se budou starat o nové stránky. Podobně jako na firemních stránkách budou administrátoři moci sledovat výkon prostřednictvím speciálních analytických nástrojů – Page insights.

Více informací, jak začít se Showcase stránkami, najdete přímo na LinkedIn.

Pak ukázek, jak Showcase stránky vypadají: Adobe, Microsoft a BBC5 v Bratislavě.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing