Kromě několika menších změn a přidání nových grafických formátů v reklamní síti Google, o čemž jsme psali již dříve, umožňuje nově AdWords Editor zobrazení přibližné velikosti zásahu, neboli počtu lidí, kterým se kampaň s daným nastavením může zobrazit, na základě cílení na umístění.
Pro zobrazení této informace stačí v AdWords Editoru vybrat kampaň, přejít do karty Targeting (Cílení) a následně na kartu Locations (Oblasti), nebo lze do této části editoru přejít přes kartu Campaigns (Kampaně) a u Location targeting (Geografické cílení) zvolit View or edit (Zobrazit nebo upravit).
Cílení lze přidat pomocí tlačítka Add location (Přidat lokalitu) a následným zvolením Edit/find location (Upravit nebo vyhledat oblast) v dolní části Editoru. Zobrazí se nové okno, ve kterém lze vyhledat danou zemi a Editor zobrazí nalezené výsledky rovnou s informací o zásahu publika. Proč nám při vyhledání „czech“ Editor zobrazí informace především o polských městech, to je otázkou, :) ale cílem bylo nalézt Českou republiku, což se podařilo.
Na závěr je ještě vhodné podotknout, že na toto číslo logicky nemá vliv to, jedná-li se o kampaň pro obsahovou síť či o kampaň pro vyhledávání.
Zdroj: http://google-cz.blogspot.cz/2012/07/predstavujeme-adwords-editor-981.html