#pbs15 = spousta informací, novinek a opáčko

To nej z programu

Z dopoledního programu těžko vybírat lepší příspěvek, nakonec jsme se shodli, že vypíchneme přednášku od Honzy Zdarsy a Michala Zelinky "Tipy pro optimalizaci kampaní ve vyhledávání". Přišli mimo jiné s nabídkou zajímavých skriptů, které jsou zdarma k dispozici (je jich 131). Před a po obědové pauze probíhaly příspěvky pod hlavičkou GoogleCamp. Desetiminuté smrště nabité informacemi, ve kterých to u nás jednoznačně vyhrála Petra Větrovská, téma Špehování konkurence s AdWords, Karel Rujzl, který mluvil o OpenRefine a Pavol Adamčák s povídáním na téma Dynamické reklamy ve vyhledávání.

Odpolední blok věnovaný už především videokampaním byl plný zajímavých a často nových informací. Tušili jsme to, ale až na PBS jsme se přesvědčili o tom, jak skvěle se dá prezentovat na Youtube. To byla chvíle pro Jirku Krále, svěžího Youtubera, který vnesl do "strohosti" reklam emoce a lidskost a ukázal, že youtubeři mají sílu, dosah a umí opravdu výkonnostní kampaně. Petra Brodilová představila během bloku Videokampaň od začátku možnosti YT kampaní. Spousta užitečných tipů, díky Petro! Případovky na konci programu se věnovaly už konkrétním byznysům a byly hodně propagační a brandové.

Kopa novinek

Kromě praktických věcí, jako Google taška, zápisník, pero a potítko (tohle nadchlo především ty z nás, pro které je Google lovebrand!), si odnášíme spoustu nových informací, na které jsme se těšili. Ačkoli některé věci, které zazněly, známe, není na škodu si to zopakovat. Ostatně, opakování je matka moudrosti, že ano! Ale co je asi nejlepší, že z akcí, jako byl #pbs15 si odnášíme chuť hned zkoušet všechny novinky a dělat kampaně ještě efektivnější a lepší. Díky za to.

Organizační smršť

U Google je vždycky záruka toho, že podobné akce budou probíhat organizačně na jedničku. Zajímavý prostor a zvládnutá světla a ozvučení, dostatek občerstvení,... Trošku nás zarazilo vyzvedávání vstupenek u stadionových okének, ale jak jste se dostali dovnitř, dali si kávu a viděli barevné sedačky, nezbylo nic jiného než těšení se na program a řečníky.

Za celou "grupu" z B2B Group velký dík a těšíme se zase na příští akci!

P.S.: Nejvíc potěšený odcházel Tomáš Hanáček, který se dostal až k Větrovce na slide...

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing