Proč je programmatic budoucností digitálního marketingu

Programatický nákup. Tak často zmiňovaný a skloňovaný výraz, jako je právě tento, ve světě marketingu snad nenajdete. Až se občas zdá, že celý digitální svět se točí jen kolem něj. Zaslouží si vlastně tolik pozornosti? Je to ve světě marketingu až tak nezbytný nástroj? Odpověď je ano.

V čem je programatický nákup užitečný?

Pomocí jedné platformy si klient/agentura nastaví kampaň a nakoupí reklamní prostor, napříč internetem, na jednom nebo více zařízeních. Ať už ve formě banneru, nativní reklamy, videa, brandingu nebo interaktivního formátu v TV. Díky cross-device řešení má klient stále přehled o zásahu, může kontrolovat celkový capping, tedy frekvenci a počet zobrazení na uživatele, a přizpůsobovat vše konkrétnímu uživateli.

Proč je programatický nákup budoucností digitálního marketingu?

33 miliard dolarů za rok 2017, to je odhadovaný celosvětový objem investovaný do programatické reklamy. Ve srovnání s rokem 2013 (12 miliard) je to nárůst o 175 %. Je to jasné znamení toho, kam budou směřovat investice.

Globálně se odhaduje, že investice do programatické reklamy v roce 2017 poroste. A poroste rychleji než všechna ostatní digitální média. Programatický nákup tak má velký potenciál pro to, aby se stal hlavní metodou nákupu digitální reklamy. Celkově se odhaduje, že v roce 2017 bude nejrychleji rostoucím médiem (o 31 %) ve srovnání se social (25 %) a online videem (20 %).

 

 

Jak se zorientovat v tomto přetechnizovaném prostředí plném nesrozumitelných výrazů?

V našem seriálu článků věnovaných tématu programmatic vám přiblížíme a v nejjednodušší možné formě vysvětlíme, jak celý systém funguje, jak s ním pracovat a jak vám může pomoci. A pomůžeme vám zorientovat se ve spleti nesrozumitelných výrazů jako RTB, DMP, SSP, DSP.

V případě jakýchkoliv doplňujících dotazů nás neváhejte kontaktovat na info@b2bgroup.cz. Rádi vám odprezentujeme své reálné zkušenosti na konkrétních klientech

 

 

 

 

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing