Reportáž ze školení - 11. 3. 2011

Jednoho dne se pár chytrých hlav naší firmy dalo dohromady a vymyslelo, že by bylo hezké udělat svým oblíbeným těžce pracujícím radost a zvěčnit jejich tváře rukou fotografa, přičemž se tyto výtvory pak umístí na firemní web, čímž se vytvoří odpovídající „imič.“ Při této příležitosti se rozhodli uspořádat i menší školení, neboť ho již bylo stejně zapotřebí a tímto by se ušetřila spousta našeho vzácného času.

Sešli jsme se tedy v pátek 11. 3. v 8,50 na pražském Ovocném trhu, kde jsme měli pronajatu zasedací místnost. A nutno přiznat ke cti nociprobdělých kolegů, že i přes útrapy ranního vstávání dokázali přijít včas. Těšili jsme se i na naše slovenské spolupracovníky, jenže ti bohužel nemohli dorazit.

Když jsme dorazili do určené místnosti, čekalo na nás důkladné vybavení na školení v podobě notesů, propisek, bonbónů a teplých i studených nápojů. Další občerstvení obstarali naši milí kolegové, takže jsme se mohli nakrmit sušenými brusinkami, výbornou rozsýpací bábovkou a dalšími lahůdkami. Ovšem jsme se tu nesešli kvůli jídlu, ale hlavně kvůli školení. Kolegové si pro nás připravili přínosná a zajímavá témata. Celý blok školení zahájila Ivanka s prezentací o možnostech a úrovních financování kampaní v Adwords, následovala ji Věrka s postřehy k Facebooku, přerušován občasným dámským štěbetáním pokračoval Standa s poznatky o kontingenčních tabulkách a o tom, která pozice inzerátu se nejvíce vyplatí, přičemž nosil notebook stylově na ruce, aby mohl pohodlně přepínat okna v Powerpointu, neboť to kdysi viděl u jednoho manažera (který ovšem používal mnohem menší a lehčí zařízení) a udělalo to na něj dojem. Školení uzavřela Lenka, aby nám objasnila, jestli se vyplatí vést brandovou kampaň (jestli vás trápí odpověď na tuto zapeklitou otázku – ano, vyplatí).

Během školení dorazil pan fotograf s paní vizážistkou a jednoho po druhém si nás brali do parády. A protože nám to moc slušelo, nechali jsme si udělat i hromadnou fotografii, kde vypadáme jako panáčci na novoročním přání, čemuž se nelze divit, protože jsme se fotili ve spěchu, jelikož provozovatel již klepal na dveře a zdvořile nás vyhazoval. Nicméně jsme si všichni fotoakci nesmírně užili.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing