Smart firma v smartfóne

V úterý 5. 2. 2013 organizoval týdeník TREND odborný seminář pod názvem SMART FIRMA V SMARTFÓNE. Společnost B2B GROUP byla hlavním partnerem této akce a naši zástupci na semináři také prezentovali.

Responzivní web, Mobilní média, Tradiční média vs. mobily, Byznys přes appky. To byla hlavní témata semináře, na němž se sešlo 80 účastníků. Přednášelo se a aktivně diskutovalo o různých oblastech mobilního marketingu. Zazněly otázky a názory, které momentálně rezonují v digitálním světě:

  • Jaké jsou výhody a úskalí responzivních webstránek?
  • Jaké inzertní možnosti nabízejí weby pro mobilní zařízení?
  • Jak propojit sledování televize či tištěnou inzerci s mobilními zařízeními?

Mezi přednášejícími se představili:

  • Martin Volek, generální ředitel Volis International – firmy, která se zabývá online marketingem;
  • Dalibor Jakuš, zakladatel portálu Profesia.sk;
  • Pavol Magic, produktový manažer slovenské firmy vyvíjející navigace Sygic a zároveň prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr;
  • B2B GROUP reprezentovali Stanislav Koukal a Daniel Zaiček.

Téma prezentace bylo Reklamní možnosti na mobilních zařízeních. Propojení mezi online a offline světem.

V první polovině prezentace jsme shrnuli, kde všude a jak se mobilní zařízení používají. Ukázali jsme statistiky využívání smartphonů na Slovensku a v České republice v porovnání s Velkou Británií jako benchmarkem pro mobilní trh. Ve statistikách jsme také zmínili směřování M-commerce, tedy jaká je průměrná návštěvnost a celkový prodej přes mobilní zařízení. Přidali jsme ukázku, která dokazovala, že investice do PPC reklamy v mobilních zařízeních narůstají raketovým tempem. Upozornili jsme na to, že z pohledu PPC agentury je pro využití potenciálu PPC reklamy velkou překážkou nepřipravenost webů na mobilní verze. Následně jsme nastínili možnosti inzerce, které jednotlivé systémy poskytují pro mobilní zařízení. Představili jsme různé formáty pro Facebook, Google, eTarget a YoutTube. V další části jsme vysvětlili, jak je co nejefektivněji využít z pohledu firmy, a poradili, kdy je vhodné jednotlivé formáty zvolit.

Tento seminář byl velmi zajímavý především proto, že jsme se setkali s aktivním publikem, které se zajímalo o efektivní využití nákladů díky mobilní PPC reklamě. Také se nám líbily odborné názory jednotlivých přednášejících, kteří poskytli svůj pohled na využití mobilní reklamy.







další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing