Textové reklamy a PLA: Vítězná kombinace

V digitálním světě byste měli být vidět, aby si zákazníci všimli vaší značky a vašich produktů. Věděli jste, že čtyři z pěti zákazníků považují internet za nejužitečnější prostředek při nakupování vánočních dárků?

Otázkou tedy je, jak zákazníky na internetu co nejlépe zaujmout. Ze studií a průzkumů společnosti Google vyplynulo, že větší šanci u zákazníků mají ti prodejci, kteří k propagaci využívají společně s textovými reklamy také PLA (Product Listing Ads - reklamy s produktovými informacemi). Výhodou PLA je, že uživateli dokáže zobrazit fotografii produktu, jeho cenu a název. A to vše ve chvíli, kdy zákazník takový produkt na internetu hledá.

Prodejců, kteří inzerují pomocí PLA i textových reklam zároveň, si zákazník pravděpodobněji všimne. Pokud uživatel viděl oba typy reklam, existuje u něj o 90 % vyšší pravděpodobnost, že stránku prodejce navštíví, a o 83 % vyšší pravděpodobnost, že uskuteční nákup než u těch, kteří viděli pouze textovou reklamu. U uživatelů se také tímto způsobem zvyšuje povědomí o značce.

Společnost Google dokazuje účinnost kombinace PLA a textových reklam případovými studiemi. Například u společnosti Nine West se po použití PLA společně s textovými reklamami zvýšil konverzní poměr a také příjem.

 Více informací najdete v infografice :

U spotřebitelů, kteří viděli brandové textové reklamy a reklamy s produktovými informacemi (PLA), existuje mnohem vyšší pravděpodobnost, že se o značku budou zajímat a dokončí více akcí než ti, kteří viděli pouze textové reklamy.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing