Vylepšení reklamy na Gmailu

Google opět přichází s vylepšením, tentokrát ve svém produktu Gmail.

Inzeráty, které se zobrazují v Gmailovém účtu, budou relevantnější a pro uživatele užitečnější. Google aplikuje na inzeráty podobný přístup, jako používá u emailů - využívá některé ze signálů důležitosti, jež pomáhají odhadnout, které emaily jsou pro uživatele důležité. Gmail díky této funkci lépe určí, které inzeráty jsou pro jednotlivé uživatele Gmailu relevantní a ty jim poté zobrazí.

Například: když označím emaily o fotoaparátech za důležité, Google mi může zobrazovat inzeráty, které souvisejí s fotoaparáty, fotografováním, fotografiemi apod. Předpokládá, že tyto nabídky mě zajímají. Pokud emaily označím jako spam, Google mi nebude zobrazovat inzeráty s nabídkami produktů a služeb tohoto typu.

Google již nyní snížil počet zobrazujících se inzerátů pro uživatele o více než třetinu. Díky využití signálů důležitosti uživatelé Gmailu uvidí méně inzerátů, zato užitečnějších.

Více na: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=cs&ctx=mail&answer=1217362

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing