Změny řazení reklamních textů v systému Sklik

Sklik uvádí, že na vývoji nového řazení pracoval již několik měsíců a již jej i interně testoval.

Nové řazení je již cca z 1/4 zařazováno do zobrazení reklamních textů systému Sklik na Seznamu a na ostatních vyhledávacích serverech, kde se zobrazuje Sklik. Toto řazení především zohledňuje chování uživatelů, tedy kde hledají informace apod.

I přes toto nové řazení bude základní definice zachována, tedy že pozici inzerátu určuje součin míry prokliku daného klíčového slova a jeho nabídnutá maximální cena za proklik.

Sklik tedy bude s novým řazením relevantněji zobrazovat reklamní texty ve vyhledávání, které bude rychle a přesně reagovat na chování uživatelů.

Inzerenti by měli změnu poznat v rychlejším získávání vyšší pozice (pokud si je klíčová slova dle výkonu zaslouží). Dále přesunutá klíčová slova v rámci kampaně /účtu rychleji navážou na výkon ve svém původním umístění. Tato změna se výrazněji dotkne dlouhodobě běžících klíčových slov.

Tímto Sklik přepracoval i pozastavování klíčových slov. Systém spolehlivěji pozná klíčová slova spjatá s reklamními texty, které jsou dle chování uživatele zajímavé, dále bude méně přísný k relevantním slovům na nižších pozicích.

Tedy stručně řečeno: Sklik pomůže relevantním zákazníkům zobrazit inzerát na lepší pozici, než bylo doposud striktně nastaveno globální mírou.

O dalším postupu bude Sklik informovat.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing