Zúčastnili jsme se Google Search&Display Summitu 2012

Ve středu 25. dubna v hotelu Andel's Hotel Prague se většina našich zaměstnanců zúčastnila Google Search&Display Summitu 2012.

Akce začala ve 13 hodin registrací všech příchozích, na které již čekalo připravené občerstvení. V 13.30 začala úvodní prezentace s názvem Novinky a trendy 2012, která byla společná pro všechny účastníky. V této prezentaci, jak její název napovídá, nás pracovníci českého Google přivítali a seznámili s některými novinkami, které se v poslední době v oblasti PPC udály.

Zajímavým zpestřením první prezentace se stalo hlášení hotelového rozhlasu o tom, že všichni návštěvníci hotelu mají ihned z důvodu vážné technické závady opustit hotel. V tu chvíli nikdo nevěděl, jestli je to vážné a co se vlastně děje, někteří pohotově reagovali poznámkami typu „Seznam nahlásil bombu,“ asi za minutu se však ukázalo, že šlo o planý poplach.

Následovala patnáctiminutová přestávka a po ní Prezentace externích hostů – výběr těchto externistů prý probíhal tak, že Google oslovil několik zajímavých osobností s pozváním na tuto akci a zadáním ve stylu „povídejte něco, co si myslíte, že je zajímavé, nemusí se to však vztahovat přímo k PPC,“ a tak měli přednášející v podstatě volnou ruku.

Prvním externistou byl copywriter Vladimír Bureš, který se svou prezentací O dopisech (Vladimír Bureš píše především texty pro tištěné reklamní dopisy) dokázal zaujmout a pobavit asi všechny přítomné.

Následovala prezentace Jana Tichého s názvem Bulharská konstanta, ve které se snažil v rychlosti nastínit fakt, že veškeré statistiky, které vidíme, jsou zkreslené, a každý by si měl stanovit určitou konstantu, kterou bude dané statistiky násobit tak, aby se přiblížil reálným číslům a mohl tak skutečně posoudit, zdali se mu daná kampaň vyplácí či nikoliv.

Třetí prezentaci měli zástupci Vodafone, kteří povídali o svých poznatcích především v mobilní oblasti reklamy.

Po další pauze následovaly 2 bloky prezentací, kdy byly přednášeny vždy tři prezentace současně. Výběr jedné ze tří prezentací musel každý účastník provést již při registraci, díky čemuž nedocházelo k tomu, že by na některé prezentaci bylo nečekaně málo posluchačů a naopak.

Témata prezentací byla následující:

  • Novinky a trendy 2012
  • Analýza účtu AdWords a prezentace dat
  • Jak na video kampaně
  • Kontextové cílení vs. cílení na uživatele
  • Mobilní marketing v AdWords
  • Na co nesmíte zapomenout ve vyhledávání
  • Novinky v Google Analytics

Po prezentacích následoval přesun do nedalekého Techhub Prague, ve kterém se konala bujará after party s hojností jídla, pití a zábavy.

Po dobu after party byl, k velké radost všem zúčastněných, k dispozici Smile Box a legraci si užili opravdu všichni :-)

Kromě šťavnatých burgerů a jiných dobrot na účastníky čekala také soutěž o balíček „googlích“ předmětů. Účelem bylo si ve čtyřech lidech vyměnit odznáčky tak, aby každý měl čtyři jiné. Následně se skupina musela vyfotit a tři fotky také vítězily... ano i my!

Na Picase si můžete prohlédnout další fotografie ze summitu, stejně jako fotografie z after party.

Veškeré prezentace z akce si můžete stáhnout na webu provasbyznys.cz. Na výběr fotografií s námi se můžete podívat v našem albu na Google+.

další
články


Jsme specialisté na vyhledávače
a výkonnostní marketing